حرف های خودمونی


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



سلام ب وبلاگ من خوش اومدید امیدوارم بعد از خوندن مطالب نظر یادتون تره منتظر نظرات خوب شما هستم

رفاقتت با خدا در چه حده

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان میخانه عشق و آدرس faraz.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 275
:: کل نظرات : 297

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 2
:: تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 3
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 3
:: بازدید ماه : 2213
:: بازدید سال : 6020
:: بازدید کلی : 245533

RSS

Powered By
loxblog.Com

من خودم هستم ویک حس غریب که به صد عشق و هوس می ارزد

حرف های خودمونی
26 / 10 / 1390 ساعت 1:9 | بازدید : 499 | نوشته ‌شده به دست fateme | ( نظرات )

به به سلام احوال دوستان ما چطوره ...

میبینم که وبلاگم طرفدار زیاد پیدا کرده خوشمان امد

البته این از لطف شماست.....  شب اربعین مراسم داشتیم جاتون خالی کاش بودین سر دیگ حلیم  اسماتون یادم نبود اما فک کنم گفتم هر کسی حاجتی داره خدا بهش ده یادم رفت بگم خدایا امتحان زیست مو خوب بدم فک کردم اول واسه بقیه دعا کنم بهتره این یه کلک رشتی هس که دعاهای خودم هم مستجاب میشه جونم بگه براتون که اون شب به جای اینکه  به احترام امام حسین  خودمون رو نگه داریم  و نخندیم همش خندیدیم

البته خوبیت  نداشت اینو بگم اما باور کنید فقط یکم تقصیر من بود بقیه اش تقصیر ابجیم و ... که نمیشه نام بردحالا ما که هیچی بعضیها همچین به ظاهر میخندیدن که صداشون تا شصت تا منزل اون ور تر میرفت که مثلا بگن چی... بگن که شادن که من میدونم همش ظاهری  بود خوش بحال خودم که حداقل خندیدم از ته دل بود نه ظاهری بچه ها جون  من یه رکورد هم شکستم  واسه اولین سال شب اربعین که مراسم داریم تا صبح بیدار موندم البته به لطف و مرحمت امتحان زیست که نزاشت تا صبح خواب به چشام بیاد خوب دیگه الان داره خواب به چشام میاد یا همون خوابم میاد چون ساعت دو شب هست فعلا بای

 

 

 

 




|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: